sobota, 25 lutego 2012

SPT, czyli...

Subiektywny Przegląd Telewizyjny.
Postanowiłam przejrzeć program telewizyjny na najbliższe dni i wybrać kilka filmów, które według mnie warto obejrzeć. To taki mój rytuał od dawien dawna, kiedy siadam i zaznaczam pozycje do obejrzenia. Nie ma co się łudzić, że wszystko da się zobaczyć, ale część można nagrać.
Sobota: Polsat proponuje o 20:05 film Ja, Robot z Willem Smithem. Jeśli ktoś lubi futurystyczne wizje przyszłości to jak najbardziej polecam.
Dla wszystkich lubiących dramaty kostiumowe proponuję Cesarzową o 20:20 na tvp kultura. Naprawdę olśniewająca wizja Chin z X wieku.
Dla miłośników Angeliny Jolie HBO o 20:20 "daje" Salt. Film wart uwagi także ze względu na udział polskiego aktora Daniela Olbrychskiego.
Niedziela: Jak dla mnie liczą się trzy filmy tego dnia.
Canal+ o 20:00 proponuje Jak zostać królem (opisałam tu), a o 22:00 Precious, przetłumaczony jako Hej, Skarbie (!!!). Nie widziałam, ale pamiętam rozdanie Oskarów w zeszłym roku i zamieszanie jakie tam wywołał.
Ewentualnie o 20:10 na HBO "polecą" Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach. Część z z Penelope Cruz (mniam).
Poniedziałek odpuszczam filmowo, w nocy z niedzieli na poniedziałek jest relacja z rozdania Oskarów....
We wtorek stawiam na dramat z Forestem Whitakerem Ostatni król Szkocji (Polsat, godz. 23:15).
W środę znalazłam film Siostrzyczki na Canal+ o 16:40 (!?!?!). Lubię panie grające: Susan Sarandon i Goldie Hawn. Jest jeszcze Ray, o którym pisałam tu, a można go zobaczyć na canal+film o 17:00.
Czwartek. Na TVP2 o 21:40 pozycja obowiązkowa: Za wszelką cenę w reż. Clinta Eastwooda. 
Ja zaś chętnie obejrzę Aż poleje się krew o 20:10 na ale kino+.
Tym oto sposobem dotarłam do końca tygodnia telewizyjnego. Może komuś ułatwiłam życie robiąc ten przegląd? 
***
Dziękuję za odwiedziny i udanego weekendu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)