niedziela, 30 marca 2014

Trufle czekoladowe!

     Jeśli jesteś na diecie, albo nie lubisz gorzkiej czekolady to dalej nie czytaj. Dziś wpis dla łasuchów, w końcu jest niedziela, można spokojnie wypić przedpołudniową kawę w ozdobnej filiżance z odrobiną (!) słodyczy.

TRUFLE CZEKOLADOWE


Składniki:
  • gorzka czekolada 3 tabliczki (3 x 90 g )
  • śmietanka 30% 330 ml
  • masło 30 g
  • migdały łuskane 50 g
  • kakao 2 łyżki
  • wiórki kokosowe
Wykonanie:

Czekoladę połam na kostki, wrzuć do miski. 
Śmietankę wlej do rondelka i podgrzej razem z masłem, potem dodaj do czekolady i dokładnie wymieszaj.
Powstałą masę ostudź i wstaw na kilka godzin do lodówki.
Nabieraj porcję masy wielkości orzecha włoskiego i obtaczaj w pokruszonych migdałach, w przesianym kakao, albo w wiórkach kokosowych.
Powstałe trufle wstaw ponownie do lodówki do schłodzenia.


Smacznego!


Ps. Przepis pochodzi z Moje smaki życia.
W oryginale zamiast wiórek kokosowych jest kolorowa posypka.
Moje trufle układałam w mini foremkach do babeczek. 

Udanej niedzieli Łasuchy!


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)