środa, 6 lipca 2016

Skąd biorę tapety na telefon i pulpit komputera?

tapety na telefon za free
Tak już mam, że co jakiś czas lubię zmienić tapetę na ekranie telefonu i komputera. Okazji generalnie nie potrzebuję, ale święta, albo zmiana pory roku to impuls do porządków i odświeżania. Przyszło lato i wakacje, więc i moje sprzęty dostały nowe dodatki. Postanowiłam kolejny raz w tym temacie pokazać, co możecie dostać za darmo od zdolnych blogerek. 


Na początek owocowa tapeta od Weroniki z bloga Mavelo


Miałam problem z wyborem, bo wahałam się między arbuzem a truskawką. Jednak to napis JEST DOBRZE robi mi codziennie dobrze. ;)
Weronika kilka dni temu pokazała już kolejne tapety, zaglądajcie koniecznie. 

W klimaty owocowe również ruszyła Magda z bloga Food Illustration


Bardzo ciężko było mi się oprzeć czereśniom, tym bardziej, że arbuzy smakują wyglądają pięknie!

Wakacyjnie zrobiło się u Pauliny z One Little Smile.


Na początku zwróciłam uwagę na tapetę z rowerem.
Od niedawna mam swoje nowe "maleństwo, ale nie jeżdżę tak często, jak planowałam, więc tapeta mi o nim przypomina. 
A niedawno Paulina pokazała letnie tapety na telefon i tablet i ciągle dumam: turkusowe fale czy urlop?

Zawsze można pokusić się o zrobienie własnej tapety np. w Canvie, ale sama nigdy nie próbowałam. Dajcie znać jak często zmieniacie swoje tapety w telefonach i komputerach, bo chyba nie tylko jestem taką maniaczką?!?

Pozdrawiam
Ula

Ps. Pisałam kiedyś o tapetach świątecznych i programie z tapetami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)