piątek, 9 września 2016

Nowości, nowości!

Tak dużo się u mnie ostatnio dzieje, że zwyczajnie nie mam kiedy tutaj pisać. Całą swoją energię i czas poświęcam "trzeciemu dziecku", czyli marce BloomCraft. 


DESIGN TEAM 2016


Dostałam naprawdę dużo zgłoszeń co mnie miło zaskoczyło, więc odwiedziłam wszystkie blogi kandydatek i wybrałam swoją fantastyczną piątkę! Zajrzyjcie koniecznie na bloga BloomCraft, aby je powitać! 

KOLEKCJA HALLOWEEN


Jak tylko pojawiła się myśl o założeniu firmy i produkowaniu papierów do scrapbookingu wiedziałam, że zrobię taką kolekcję! Udało się i już dziś jest jej premiera. Zaglądajcie do sklepu, oglądajcie, wybierajcie, tym bardziej, że...

UDZIELAMY RABATU -15%


na kolekcję Szkolne historie - papiery, zestawy i buttony. Żal nie skorzystać, tym bardziej, że już lada moment Dzień Nauczyciela. Jeśli szukacie inspiracji to zajrzycie co zrobiłam w tym roku. Jeśli chcesz zrobię takie same dla Ciebie - napisz tylko maila na ula@bloomcraft.pl. ;)

Zapraszam serdecznie do odwiedzin bloga BloomCraft, wkrótce mój Design Team pokaże swoje pierwsze prace!
Pozdrawiam
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)