czwartek, 10 kwietnia 2014

Pomysł na...

     Obiad z krewetkami! Oczywiście dla fanów. Całkiem szybko się robi, niekoniecznie najtańszy obiad, ale za to smaczny.

Paella 
Składniki:
  • opakowanie krewetek mrożonych Black Tiger (Biedronka się kłania)
  • 1 mała cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 papryka czerwona
  • 150 g ryżu białego
  • szczypta szafranu i słodkiej papryki
  • 400 ml bulionu
  • 100 g mrożonego groszku zielonego
  • sok z cytryny
  • oliwa z oliwy
  • natka pietruszki

Wykonanie:

Na początku obierz cebulę i czosnek, drobno pokrój. Paprykę oczyść i  pokrój w kostkę.
Potem na oliwie zeszklij cebulę, czosnek i paprykę. 
Dodaj ryż, szafran i paprykę słodką. Dobrze wymieszaj. Dodaj bulion i duś 10 minut.
Kolejny etap to dodanie groszku, wymieszanie i dołożenie krewetek. Nie mieszaj!
Gotuj całość ok. 5 minut, aż bulion odparuje, a ryż wciągnie resztę płynu.
Podawaj z natką pietruszki, skropione sokiem z cytryny.

Smacznego!

Ps. Zdjęcia nie mam, skasowałam przez przypadek... :(
Ps2. Przepis pochodzi z jakieś gazety, niestety mam tylko wyrwaną kartkę...

Jeszcze raz smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)