piątek, 20 lipca 2012

Pomysł na...

Obiad.
Kolejny przepis, tym razem jest to wypadkowa kilku dań, które kiedyś jadłam.
Jak to u mnie, jest prosto i smacznie (ależ ja skromna jestem)!

Makaron z pieczarkami

Składniki na cztery porcje
  • makaron (rurki lub świderki)400g
  • pieczarki ok. 300g
  • filety z indyka (można dodać kurczaka) 400g
  • brokuł
  • pół cebuli zwykłej
  • pół cebuli czerwonej
  • mascarpone
  • przyprawa do kurczaka
  • sól do gotowania makaronu
  • koperek
Wykonanie:
Podsmażamy pokrojonego w kostkę kurczaka posypanego przyprawą. Odkładamy i na patelni dusimy pieczarki pokrojone w kostkę (nie za drobno!) z posiekanymi cebulami. W tzw. międzyczasie wkładamy brokuła do osolonego wrzątku na 3 minuty, odcedzamy.
Gotujemy makaron.
Do podduszonych pieczarek dodajemy podsmażonego kurczaka, kawałki brokuła, dwie łyżki mascarpone i posiekany koperek. Mieszamy razem z makaronem i od razu zjadamy.
Smacznego!

Ps. Fotki nie zdążyłam zrobić...

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)