czwartek, 15 listopada 2012

Mniam...

     Jakiś czas temu zgłosiłam chęć wypróbowania pieczywa chrupkiego GRANEX. Nie jestem fanką tego typu jedzenia, mam wrażenie, że muszę zjeść go więcej niż tradycyjnego chleba, aby się nasycić. Skoro jednak dostałam paczkę to musiałam zacząć.
Pudełek było na początku sześć, jedno się nie uchowało do zdjęcia....
     Na pierwszy ogień poszło pieczywo z ziołami, które jest doskonałe nie tylko w roli kanapek, ale także jako przekąska w ciągu dnia. Doskonałe w smaku. Nie mam wrażenia, że jem starą podeszwę!
     Pieczywo do testów pochodzi z konta na facebooku, gdyby ktoś był zainteresowany. Uprzedzam jednak, że nie zrzucam....
     U mnie nie może być zbyt dietetycznie, więc do pieczywa zrobiłam moją ulubioną pastę do kanapek.

PASTA JAJECZNA

 Potrzebne składniki:

  • 4-6 jajek
  • pęczek szczypiorku
  • łyżeczka musztardy sarepskiej
  • dwie łyżki majonezu
  • sól i pieprz (do smaku)

Wykonanie:

Jajka gotujemy na twardo, studzimy i kroimy na drobną kostkę (nie musi być dokładnie;P). Dodajemy pokrojony szczypior, majonez i musztardę. Mieszamy, ewentualnie dodajemy sól i pieprz. 
Gotowe. 

Smacznego!!!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)