niedziela, 4 listopada 2012

Dziecięco:)

     Dużo radości sprawia mi robienie kartek dla dzieci, a szczególnie takich, gdzie muszę wymyślić konkretną formę. Były już spodenki, ciuchcia, wywrotka , body i sukienka, a w końcu przyszedł czas na pieluchę!

Wersja dziewczęca:


Wersja chłopięca:



Co myślicie o takiej formie kartki? Muszę przyznać szczerze, że pomysł podpatrzyłam dawno temu na jakimś anglojęzycznym blogu, ale niestety nie zapisałam adresu...W polskiej wersji nie trafiłam, ale jeśli widzieliście to dajcie znać. Chętnie zobaczę inne rozwiązania.
***
Nie wiem czy uczestniczycie w szale grania w LOTTO, ale ja postanowiłam kupić zakład, bo we wtorek można zgarnąć 50 000 000!!!!
Jak wygram to zorganizuję TAKIE candy, jakiego jeszcze nie było! Hehe! 
Udanej niedzieli:)

6 komentarzy:

  1. rewelacja:)

    mogę pożyczyć Twój pomysł?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł!!! Lubię takie nietypowe kształty :) Życzenia w tak oryginalnej formie na pewno wzbudzą uśmiech na twarzach szczęśliwych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna forma karteczek.
    Zycze jak najwięcej szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w losowaniu chociaż mój teść wczoraj mówił ze we wtorek wygrywa wiec może będą dwie szóstki:PPPP

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, pieluszkowe karteczki to coś nowego, właśnie wczoraj dowiedziałam się że zostałam ciocią i chętnie podpatrzę te formę na karteczkę z gratulacjami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)