niedziela, 15 kwietnia 2012

A miało być tak pięknie!

     Zapowiadali ciepełko, słoneczko, itd. Niestety. Pogoda jest tak kiepska, że lepiej siedzieć w domku, z kubkiem gorącej herbaty i pisać kolejnego posta.
     Właściwie to wykorzystuję każdą wolną chwilę, aby zrealizować zamówienia na karteczki. Nie żeby było ich wiele, ale czas wolny też mam znacznie ograniczony. Doszłam ostatnio do wniosku, że robienie kartek na konkretną okazję, dla konkretnej osoby jest bardzo fajne.
     Ostatnie zamówienie dotyczyło kartki dla dziewczynki z okazji przyjęcia chrztu świętego. Wzór nie jest mój, inspirowałam się pracą Mileny z Niepowtarzalnej kartki. Dziękuję:)
Moja wersja:
Kartka wygląda na prostą i szybką w wykonaniu, ale trochę przy niej "podłubałam". Zaczęłam od narysowania szablonu sukienki, rozmiar musiał pasować po zwykłej koperty. Potem użyłam dziurkacza, aby zrobić falbanki, a na końcu zrobiłam kokardkę, dokleiłam pół perełki, no i dodałam napis. 
Mam nadzieję, że spodoba się osobie zamawiającej.
***
Życzę udanej niedzieli:)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)