sobota, 21 kwietnia 2012

Do kompletu

     Na początku pragnę podziękować wszystkim za pozytywne komentarze pod poprzednim postem, gdzie pokazywałam album. Jest mi bardzo miło, gdy to co robię spotyka się z takim przyjęciem! Dziękuję!
     Kilka faktów odnośnie albumu. Bazę stanowią tekturki z Wycinanki, papiery pochodzą z Galerii Papieru (kolekcja Lekcja Miłości), trochę z Lemonade. Pozostałe elementy (ćwieki, wstążki, pół perełki) to tzw. przydasie, które gromadzę namiętnie. W albumie zmieści się do dwudziestu zdjęć w formacie 10x15.
     Do kompletu zrobiłam notes, wykorzystałam te same papiery i schemat okładki. Wewnątrz okładek są kieszonki  na dodatkowe "karteluszki". Mam nadzieję, że notes spodoba się zamawiającej i obdarowanej.







Praca na tym kompletem sprawiła mi mnóstwo radości i stanowiła świetną odskocznię od robienia kartek. W planach mam już kolejne notesy i albumy. 
Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. ciekawe jak będzie wyglądał notes dla mnie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się w swoim czasie:)Sama jeszcze nie zdecydowałam, hihi

      Usuń
  2. Piękny notes :)
    Pędzę oglądać album :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)