wtorek, 12 kwietnia 2011

Wstrętna pogoda

Co za okropna pogoda! Siedzieliśmy dzisiaj w domu, Jasiu nadal ma katar, chociaż już mniejszy. A do tego synek zrobił mi pobudkę o 5:15. On potem pospał trochę, ja niestety jakoś nie dałam rady. 
Na obiadek zrobiłam kurczaka, "oszukanego chińczyka":) Uwielbiam ten przepis, smaczny, ale też wyjątkowo szybki.

OSZUKANY CHIŃCZYK

Składniki:
  • piersi z kurczaka (ja miałam tylko jedną:( )
  • warzywa na patelnie (najlepiej pasują Hortex z przyprawą orientalną)
  • sos sojowy
  • sos-marynata Teriyaki
  • ryż (następnym razem kupię makaron sojowy)
  • olej do smażenia
Wykonanie:
Ugotowałam ryż.
Piersi z kurczaka pokroiłam na małe kawałki, zalałam marynatą i usmażyłam. Wyjęłam z patelni, wsypałam warzywa i zrobiłam według przepisu na opakowaniu. Pod koniec dodałam trochę sosu sojowego, potem kurczaka, żeby był ciepły.
Ryż wyłożyłam na talerz, a na to kurczaka z warzywami. Proste i smaczne. Mniam...
Byłam tak głodna, że nie zrobiłam zdjęcia gotowego dania. Hehe..




Założyłam dziś Jasiowi body, rozmiar 6-9miesięcy! Pasuje idealnie. SZOK! Jutro muszę iść na zakupy...

4 komentarze:

  1. Przede wszystkim życzę zdrówka Jasiulkowi!
    A przepis na pewno wypróbuję, bo jeszcze nigdy nie użyłam Teriyaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no pogoda dziś do d...
    moja rozpalona i boję się, żeby jej nie rozłozyło.
    zdrówka dla Jasia!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki:)mam nadzieję, że do końca tygodnia mu przejdzie, chcemy go zaszczepić do świąt...

    OdpowiedzUsuń
  4. po właśnie świeżo po szczepieniu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)