czwartek, 25 października 2012

Książka kucharska

     Wpadła mi ostatnio w ręce Książka kucharska włoskiej Mamy wydawnictwa Olesiejuk.

     MUSIAŁAM ją kupić z kilku powodów.
  1. Lubię książki, nie mogę przejść obojętnie obok jakiejkolwiek księgarni. 
  2. Gotować i piec trzeba, zbieram namiętnie przepisy i czasami nawet je wykorzystuję.
  3. Każdy kto mnie trochę lepiej zna, wie, że uwielbiam wszystko co włoskie. Moja bezwarunkowa miłość trwa od czasu, gdy w wieku 18 lat pojechałam na wycieczkę do Włoch. 
  4. Przy Koloseum
    Z koleżanką i Babcią w Wenecji
  5. Książka została wykonana (zredagowana) w niebanalny sposób, efekt doceni każda scraperka. Na dowód zrobiłam kilka fotek:



Ps. Cena książki jest kusząca: całe 12,99zł. W Biedronce:)
     Myślę, że WARTO kupić!!! 
***
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. jak tak patrzę, to Ty się nic nie zmieniłaś.. ale ciągle masz 18 lat:))

    pozdrawiam

    Przysyzwana

    OdpowiedzUsuń
  2. racja, książka ma bardzo ciekawe wnętrze ;) a wycieczki do Włoch zazdroszczę, och jak tam pięknie....
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. popłakałam sie na widok zdjęcia babci
    u nas tej ksiązki nie było

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj muszę sprawdzić u nas bo faktycznie za tą cenę warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i w mojej biedronce będzie, to na pewno przyjrzę się jej z bliższa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)