czwartek, 21 lipca 2011

Pogoda w kratkę

Pogoda zmienną jest. Np. wczoraj rano padało, lało jak z cebra. W południe upał, skwar, że nie było czym oddychać, wieczorem znowu deszcz. Jestem na działce, więc właściwie nie jest najgorzej. Nie trzeba trawy podlewać. Dzisiaj niby słońca nie ma, ale jest ciepło.
Dni mijają szybko, a ja jeszcze nie przeczytałam żadnej książki, nie widziałam żadnego filmu, nie zrobiłam żadnej kartki. Najważniejsze są tu zabawy z Jasiem i rozmowy z rodzinką, prawda? Fajnie usiąść wieczorkiem na tarasie, Jasiek śpi, kot poluje na wszystko co się rusza, a my omawiamy co się wydarzyło. Chwilo trwaj!!!

Po dłuższej przerwie przedstawiam kolejny przepis. Tym razem sałatka, schrzaniona sałatka, według wytycznych teściowej. Przepis należy do tych "SŁABO LIGHT", a wszystko za sprawą dużego majonezu.

Składniki:
  • szynka konserwowa
  • 1/2 paczki makaronu (malutkie kolanka, ew. muszelki)
  • papryki: zielona, czerwona, żółta; po 3/4
  • chrzan 2 łyżeczki
  • 1/2 puszki brzoskwiń
  • majonez taki 620g
Wykonanie:
Szynkę, papryki, brzoskwinie pokroić na drobniutką kosteczkę. Dodać ugotowany makaron, chrzan i majonez. Wszystko dokładnie wymieszać. GOTOWE!

Sałatka ma specyficzny smak, połączenie słodkich brzoskwiń i chrzanu jak dla mnie jest genialne. Polecam.

3 komentarze:

  1. oooo:) genialny pomysł na obiad w lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał matko! chyba bym na taką saładkę nie "wpadła":)) chrzan z brzoskiwiniami i mięsem.... o.... tak korzystaj z tych chwil,one tak szybko ulatują, dzieci wyrastają (tak jak popatrzę na moje gwiazdy) ... p.s. wiesz miałam identycznego kotka jak Twój na zdjęciu, ale jest już po drugiej stronie ... a pogoda wstrętna u nas jak się rozpadało wczoraj tak trzyma do dziś .... i listonosz mi przemoczona książkę przyniósł, buuu, ale co zrobić jak leje... ok wracam do pracy:) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam
    zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)