piątek, 5 października 2012

Małe co nieco

     Mam nadzieję, że nikt z zaglądających tutaj nie pomyśli, że porzuciłam scrapbooking. Nie publikuję nowości, bo czekam, aż dotrą do właścicieli...Ciągle coś tnę i kleję, chociaż mam wrażenie, że coraz mniej mam czasu...Dziwne, też tak macie?
***
Słodkie zawijaski francuskie
Składniki:
  • ciasto francuskie
  • czekolada mleczna (albo inna ulubiona)
Wykonanie:
Prostokąt ciasta francuskiego około 13cm x 25cm podzieliłam na trzy kawałki. Na każdy z nich nałożyłam po dwie kostki czekolady i zawinęłam rulony. Wstawiłam do piekarnika na 15 minut i piekłam w temperaturze 200 stopni.
Po wyjęciu odstawiłam do ostygnięcia, czyli do czasu, aż zrobiłam sobie kawę:)
Mniam...
***
Od kilku dni na moim kuchennym parapecie rosną (?) zioła z Ikea, haha
Zobaczymy co z tego będzie....
     Wiadomość z ostatniej chwili! Zobaczcie, co przyniósł listonosz:
Wygrana na blogu u Groszka, zajrzyjcie koniecznie!!!Kolczyki w kształcie dyni, czas pomyśleć o Halloween?
***
Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie komentarze. Lubię Was czytać:)
Papa!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)