wtorek, 20 sierpnia 2013

Filmowo

     Wczoraj miałam ambitny plan na wieczór. Dzieci miały być nakarmione, wykąpane i położone spać między 20 a 20:30. Wtedy miałam się wykapać, położyć i spać już o 21 -21:30. Najważniejsze to chcieć, ale nieopacznie zajrzałam w program Canal+. Mimo zmęczenia postanowiłam zmienić plany i obejrzeć film:
     Nie wiem jak to się dzieje, ale to już kolejny francuski film, który mnie urzekł... Depresja i kumple z 2012 roku to historia przyjaciół, którzy na wieść, że jeden z nich ma problemy, zostawiają wszystko i wszystkich, aby wyciągnąć go z dołka. Przy okazji okazuje się, że żadnemu z nich nie wiedzie się idealnie, więc w efekcie cała czwórka musi odpędzić od siebie demony depresji...

     Film jest mimo tematyki lekki, ogląda się przyjemnie, a ja uśmiałam się do łez. Aktorzy dla mnie mało opatrzeni, każdy z bohaterów wnosi specyficzne podejście do problemu. Humor w dialogach i sytuacyjny.
     Polecam gorąco.
***
Dziękuję wszystkim za wszystkie komentarze i życzenia.
Udanego dnia!

1 komentarz:

  1. Ja niestety już nie mam canalu, bo musiałam zamienić n na inea.. Zadowolona ńie jestem póki co... Ale takie uroki przeprowadzek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)