piątek, 31 sierpnia 2012

Dla łasuchów!

     Ostatnio częściej coś nowego gotuję i piekę, niż scrapuję. Wczoraj jednak "otworzyłam" swój warsztat i zaczęłam tworzyć. Szczerze mówiąc marnie mi szło, bo straciłam rytm, ale nie będę się zniechęcać. Materiały czekają!
     Dzisiaj pokażę Wam babeczki czekoladowe, na które przepis dostałam od Basi na pierwszym spotkaniu Uscrapowanych. Tak mnie urzekły, że musiałam koniecznie sama je zrobić.

BABECZKI CZEKOLADOWE Z MALINAMI

Składniki:
  • 100g czekolady mlecznej
  • 50g czekolady gorzkiej
  • 150g masła
  • 170g cukru
  • 120g mąki
  • 2 jajka
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia150g malin
Wykonanie:
Masło i czekolady należy rozpuścić i odstawić do ostudzenia. Potem masę zmiksować z pozostałymi składnikami (oprócz malin). 
Dopiero wtedy dodać maliny i wymieszać wszystko łyżką. Powstałą masę przełożyć do papilotek do 3/4 wysokości (moje są takie duże, że nakładałam mniej). 
Piec w temperaturze 180 stopni około 20 minut.
UWAGA! Nie pieczemy do tzw. suchego patyczka.


Tak mi smakują, że ciągle podjadam, więc nie polecam osobom na diecie... Uwielbiam maliny, więc ten przepis jest idealny dla łasuchów czekolady i malin!
SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)