poniedziałek, 19 stycznia 2015

Klub filmowy Meryl Streep :)

     Kocham czytać książki.
     Kocham kupować książki.
     Kocham dostawać książki.

     Tyle tytułem wstępu. Pod choinką w ostatnie święta Bożego Narodzenia znalazłam książkę Klub filmowy Meryl Streep Mii March i dosłownie ją pochłonęłam.

Źródło


     Historia opowiada o 3 siostrach: dwóch rodzonych i jednej ciotecznej, które w wyniku tragicznych zdarzeń spędzają razem dzieciństwo. Po latach ciotka wzywa ich do pensjonatu, w którym dorastały, aby coś im oznajmić. Przy okazji uczestniczą w cotygodniowym seansie filmowym, gdzie trwa miesiąc filmów z Meryl Streep.

    Wszystkie bohaterki spoglądają na swoje życie przez pryzmat oglądanych filmów, a przy okazji wręcz są uczestniczkami filmowej magii.

    Klub filmowy Meryl Streep to idealna kobieca literatura. Nie trzeba być fanką Meryl Streep (a ktoś nie jest?!?!), żeby zrozumieć rozterki, dylematy, problemy bohaterek. Mamy tu miłość, poświęcenie, radość, zdradę i przebaczenie.

    Książkę czyta się lekko, czasami bawi, a czasami wzrusza. Idealna pozycja napisana przez kobietę dla kobiet o kobietach. Z całego serca polecam!

Ps. Przy okazji sprawdziłam całą filmografię Meryl Streep i mimo, iż widziałam bardzo dużo filmów z jej udziałem, to mam duże braki! Niedopatrzenie z mojej strony, tym bardziej, że lubię i cenię bardzo tę aktorkę. To mój nr 1 wśród gwiazd filmowych.

Źródło

     A Wy macie jakąś ulubioną aktorkę? (żyjącą)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)