środa, 7 listopada 2012

Czas wyróżnień:)

     Posypały się na mnie ostatnio wyróżnienia od koleżanek blogerek, więc nadszedł czas przyjąć je z godnością! A przy okazji odpowiedzieć na kilka pytań. Macie szansę dowiedzieć się o mnie czegoś więcej...
***
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
***
Na początek wyróżnienie z bloga świat według mamy, taty i ich dzieci
Pytania do mnie:
1. Czy masz czasem dość i myślisz o zakończeniu prowadzenia bloga ?
Nie wyobrażam sobie w tej chwili sytuacji, że nie mogę pisać i publikować swoich prac!

2. Czy jesteś w związku małżeńskim i ile lat ?
Od 3 lat jestem mężatką.

3. Pracujesz czy zajmujesz się domem ?
W tej chwili zajmuję się domem.

4. Czy święta organizujesz w domu ? czy raczej ty jedziesz do rodziny ?
Święta spędzamy w rodzinnych stronach. Tylko raz Boże Narodzenie organizowałam u siebie, ponieważ byłam w zaawansowanej ciąży i podróż była nie wskazana.

5. Czy masz dzieci ? i ile ?
Mam synka Jasia.

6. Czy masz swoje ulubione fora i czy udzielasz się na nich ? 
W ciąży odwiedzałam regularnie forum tematyczne, w tej chwili żyję światem blogowym i facebookowym.

7. Twoja ulubiona zupa ?
Rosół. Ostatnio pomidorowa.

8. Czy ciasta pieczesz sama , czy wolisz kupić w cukierni ?
Uwielbiam piec, ale czasami wolę zjeść dobre ciacho w cukierni/kawiarni.

9. Czy masz zmywarkę ?
Mam i polecam!

10. Co cie denerwuje w moim blogu ?
Gdyby mnie coś denerwowało to bym nie zaglądała. (Zdarza mi się wpisywać z obserwowanych...)

11. Czy posiadasz ogród / działkę.
Nie, ale całe lato spędzam na działce teściów w lesie, nad jeziorem. Uwielbiam!
***
Kolejne wyróżnienie pochodzi z bloga angelisia.k.
Pytania do mnie:
1.Ulubiona potrawa i/lub deser.
Nie mam jednej, ale jak coś będzie dobrze przyprawione i ładnie podane to chętnie spróbuję:)

2. Ulubiony drink ;)
Ostatnio whisky z colą, albo białe wino.

3. Bez jakiego kosmetyku nie wyjdziesz z domu?
Bez zestawu najlepiej: podkład, tusz, puder brązujący i pomadka ochronna.

4. Czy masz jakieś zwierzęta domowe? Jakie?
Mam kota Tobisia.

5. Prezenty (np. pod choinkę): bogate, czy symboliczne?
Najlepiej bogate:) dla mnie najlepiej książka!

6. Wolisz dawać, czy brać?
To zależy...

7. Książka, do której lubisz wracać to...
Każda Jane Austin, ale też Pudełko ze szpilkami Grażyny Plebanek

8. Lubisz tańczyć?
UWIELBIAM.

9. A co z karaoke? Tak czy nie?
Zdecydowanie NIE.

10. Mięso czy warzywa?
Wybieram porcję mięsa z warzywami.

11. Jakiej słodkości nie potrafisz się oprzeć?
Wafel Teatralny. Moja słabość nr 1. A potem ciastko francuskie z jabłkiem. 
***
Kolejne wyróżnienie pochodzi od paseczkowej.
Pytania do mnie:
1. Jaki jest Twój znak zodiaku?
Koziorożec.

2. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Chyba zima wygrywa z uwagi na długie wieczory, które mogę przeznaczyć na swoje pasje.

3. Jakie jest Twoje ulubione danie?
Brak takiego.

4. Jakiej muzyki najchętniej słuchasz? 
Pop.

5. Kiedy masz urodziny?
Na początku stycznia.

6. Jakie kwiaty najbardziej lubisz?
Tulipany.

7. Czy leciałaś kiedykolwiek samolotem? 
Tak.

8. Gdzie najbardziej chciałabyś kiedyś pojechać?
Barcelona na mnie czeka.

9. Czy uprawiasz jakiś sport, jeśli tak to jaki?
Ze sportem mi nie po drodze...Czasem rower, czasem aerobik, ale nic systematycznego.

10. Kto jest Twoim idolem?
Następne pytanie!

11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Patrząc na moje prace, to wychodzi, że fiolet:)
***
Pytania od Baśki:)

1.Spodnie czy sukienki?
Na co dzień spodnie, na szczególne okazje i latem: spódnice i sukienki.

2. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
To temat na długą rozmowę...;)

3. Kawały o teściowych ,prawda czy mit?
MIT! Ja swoją bardzo lubię!

4. Morze czy góry?
Latem morze, zimą góry:)

5. Jakiej cechy charakteru nie cierpisz u facetów?
Arogancji.

6. Czy przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa?
Myślę, że tak.

7. Kochać czy być kochanym?
Najlepiej kochać i być kochanym:):):)

8. Co cię najbardziej śmieszy?
Absurdy życia codziennego.

9. Ulubiony gatunek filmu?
Nie mam ulubionego, chociaż horrory omijam z daleka.

10. Dom,to dla ciebie...?
Mój mąż, synek i kot. A potem Poznań. 

11. Czego w życiu sobie nie odmówisz?
To zależy od sytuacji...
***
Kolejne wyróżnienie jest z bloga IngaSz, który w wolnej chwili odwiedzę i przeczytam.
Pytania do mnie:

1. Ulubiona potrawa?
Brak. Czyt. wyżej.

2. Co Cię uspokaja?
Spacer.

3. Ulubiony kolor?
Fiolet patrząc na moje prace...

4. Kosmetyk według Ciebie który jest niezbędny?
KAŻDY jest niezbędny kobiecie:) A tak serio to nie przeżyję bez pomadki natłuszczająco- nawilżającej.

5. Co doceniasz w ludziach?
Pracowitość i poczucie humoru.

6.Ulubiony rodzaj alkoholu?
Whisky z colą i białe wino.

7. Sposób na nudny wieczór?
Zawsze mam co robić:)

8. Dom, to dla Ciebie ...?
Rodzina.

9. Czego w życiu sobie nie odmówisz?
Zależy od sytuacji...

10. Marzy mi się ...?
To już moja tajemnica...

11. Kiedy mam chwile tylko dla siebie ...?
Czytam, oglądam i tworzę! 
***
Bardzo dziękuję za wyróżnienia. W najbliższym, wolnym czasie postaram się wytypować kolejne blogi do zabawy.
Tymczasem życzę udanego popołudnia:)

1 komentarz:

  1. No i milej się zrobiło :-) jak się lepiej poznałyśmy :-) mi się podobają twoje prace, też bym chciała się zająć taką pasją, ale kończy się tylko na podziwianiu twoich prac :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)