poniedziałek, 11 lipca 2016

Wakacyjne zakładki do książek!

wakacyjne zakładki
Wyjazd na wakacje kojarzy mi się z nowymi książkami do przeczytania. Tak było i tym razem, ale ponieważ te wakacje spędzam pracowicie, to postanowiłam uczcić otwarcie "letniego biura" zrobieniem zakładek i konkursem.


Wakacyjne zakładki do książek 


Zakładki wyszły kolorowe, bardzo energetyczne, ale nadal odpowiednio płaskie, żeby nie niszczyły książek. 
zakładka Gwiezdne Wojny
zakładka Gwiezdne Wojny
Gwiezdne Wojny
Postanowiłam jedną z zakładek przekazać jednej z osób, które wezmą udział w zabawie, ale tym razem na Instagramie. Wszystkich posiadających tam konta serdecznie zapraszam. Wystarczy udostępnić fotkę konkursową i wyrazić chęć przygarnięcia. Bawimy się do 14 lipca, czyli do czwartku. 
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia!
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)