czwartek, 6 marca 2014

Pomysł na...

     Obiadokolację. Czasami jest za późno na obiad, a chcemy zjeść coś na ciepło po ciężkim dniu. Danie musi być proste i szybkie w przygotowaniu. Dziś moja propozycja:

FASZEROWANE CIABATTY
Potrzebne:
  • 4 ciabatty (dla 2 bardzo głodnych osób)
  • 250 g mięsa mielonego z indyka (jeśli nie macie sklepu mięsnego co Wam to zrobi, to gotowe paczki 500 g są w Biedronce i Lidlu)
  • 1/2 papryki zielonej (ja dałam żółtą)
  • 1/2 cebuli
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 puszka pomidorów
  • 1 łyżka koncentratu pomidorowego
  • 150 g czerwonej fasoli
  • sól, pieprz
  • ser żółty
  • olej

Wykonanie:
Na patelni rozgrzewamy olej i podsmażamy posiekaną cebulę, czosnek i dodajemy mięso. Smażymy, aż się zrumieni, dodajemy pomidory z puszki i koncentrat. Mieszamy, po chwili dodajemy fasole i całość dalej smażymy, wcześniej doprawiając do smaku solą, pieprzem (ja dodałam jeszcze paprykę ostrą - odrobinę).
Wierzch ciabatty odcinamy, tworząc wgłębienie w kształcie litery V. W powstałe wgłębienie nakładamy farsz.
Przygotowane ciabatty układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia, a wierzch posypujemy serem (ja miałam tylko taki krojony, dlatego pokroiłam w paski).
Zapiekamy w papierniku nagrzanym do 180 stopni przez ok 10 minut, aż ser się stopi.
Danie gotowe zaraz po wyjęciu z piekarnika.

Smacznego!

Ps. Danie powstało na podstawie przepisu Kuchni Lidla :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)