piątek, 3 stycznia 2014

W Nowym Roku...

Chcę wszystkim zaglądającym tu złożyć życzenia, aby ten 2014 rok był lepszy od poprzedniego, żeby każdy dzień przynosił wiele okazji do radości, aby zdrowie dopisywało, pieniądze same wpadały do kieszeni, ale przede wszystkim żebyście kochani czytelnicy czuli się szczęśliwi, spełnieni i zrealizowani.

     Nowy rok to doskonała okazja do podsumowań, ale także wyznaczenia sobie nowych celów, ustalenia priorytetów i próby bycia szczerym samym ze sobą.
     Miniony rok był dla mnie pod wieloma względami ciężki, trudny, sprawił, że nie wyczekiwałam świąt, nie interesowało mnie ozdabianie mieszkania, czy słuchanie kolęd. Na szczęście jest już 2014! :)

     Jestem ciekawa, czy robicie jakieś listy planując nowy rok, opowiadacie innym o swoich postanowieniach noworocznych, a może uważacie, że to za zbędne?

     Pozdrawiam Was ze słonecznego Poznania! Śniegu ani widu, ani słychu. :)


   

1 komentarz:

  1. W takim razie i Tobie życzę aby ten rok był piekny i niezapomniany! Dużo łatwiejszy od minionego!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)