czwartek, 23 stycznia 2014

Walentynki 2014 cd.

     Spieszę się Wam pochwalić, że udało mi się wygrać zestaw tekturek z I KROPKA. To będzie moje pierwsze spotkanie z produktami tejże firmy, więc jestem bardzo ciekawa co z tego wyniknie.

Póki co pokażę kolejne dwie kartki zrobione na sobotnim spotkaniu z B. Jakoś nie mogę się przekonać do typowego, czerwonego lukru walentynkowego...

A jeśli róż Was nie przekonuje to:

Może odcienie niebieskiego?


W związku ze zbliżającym się świętem miłości postanowiłam przyznać malutki rabacik (20%) na moje produkty w sklepiku Artillo. Wystarczy przy składaniu zamówienia w polu uwagi napisać NAWIEDZONA ULA LA.
Promocja ważna do końca stycznia.
Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)