piątek, 10 stycznia 2014

Jak zrobić kartkę w formie kufla z piwem?

nietypowa kartka dla pana
Zdjęcie zrobione telefonem
Zdaję sobie sprawę, że to trochę zbyt wczesna godzina na picie napojów z procentami, ale chciałabym Wam pokazać kartkę, którą robiłam niedawno na okrągłe urodziny dla pewnego Pana.

Jak zrobić kartkę w formie kufla z piwem?

Robiąc kartkę skorzystałam z szablonu wyszperanego w sieci. Wystarczyło przerysować, dokleić "piwo" i napis. Jak to często bywa, szukanie pomysłu na niebanalną formę kartki zajęło więcej, dużo więcej czasu niż same wykonanie. Jednak ja to bardzo lubię, wręcz uwielbiam :) .

Jestem ciekawa co sądzicie o tego typu pomysłach na składanie życzeń?

Pozdrawiam ciepło z deszczowego Poznania!
źródło: Pinterest

3 komentarze:

  1. Świetna karta! Ja póki co nic z procentami....
    A piątek jak piątek.. gdy w domu siedzisz dzień jak codzień....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł,a wykonanie mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)