środa, 22 stycznia 2014

Dzień Dziadka

Kartka ramka dla dziadków
     Wszystkim Dziadkom 
życzę w dniu ich święta
 dużo zdrowia, spokoju i cierpliwości. 
Niech wnuki wynagradzają Wam uśmiechem każdą troskę i problemy dnia codziennego!
     W imieniu Jasia i Piotrusia zrobiłam dwie kartki z ich zdjęciem. Dotarły już do Dziadków, więc Wam pokażę.

     Zdjęcia zrobiłam telefonem, bo akurat nie miałam w domu aparatu. 
Wcześniej pokazałam kartkę dla mojej Babci

      Wkrótce na blogu kartki walentynkowe...

Dziękuję za odwiedziny! Pozdrawiam ciepło.

2 komentarze:

  1. Coś niesamowitego.. I znowu ogarnia mnie złość, że antytalencie plastyczne ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne zdjęcie:) !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)