wtorek, 31 maja 2016

DIY, czyli jak zrobić brelok do kluczy?

Mój pęk kluczy się powiększył odkąd mam nowy rower. Potrzebowałam swój zestaw do rowerowni, no i zabezpieczenia samego roweru. Zrobiłam sobie trzy breloki, które ułatwiają mi manewrowanie przy zamkach. Pomyślałam, że pokażę jak to zrobiłam, bo to coś prostego, a do tego można wykorzystać zalegające resztki, no i przy okazji spędzić czas z dzieckiem. To jak? Zainteresowani?


Jak zrobić brelok do kluczy?

Przy dorabianiu kluczy do rowerowni dostałam taką plakietkę reklamową, a ponieważ unikam bycia darmową reklamą to postanowiłam ją przerobić. 

Potrzebne materiały:

  • plakietka plastikowa, ale także: kawałki tektury, czy innego plastiku np. teczki;
  • papier ścierny;
  • farba;
  • nożyczki, ołówek, linijka, pędzelek;
  • dziurkacz;
  • ozdoby - wszystko co Wam w duszy gra!

Wykonanie:

  1. Plastikową plakietkę przetarłam papierem ściernym, aby zmatowić powierzchnię. Pomalowałam farbą, którą kiedyś otrzymałam do zakupów.
  2. Z resztek tekturki wycięłam dwa prostokąty o wymiarach 3 cm x 5,5 cm. Zaokrągliłam brzegi i zrobiłam dziurki zwykłym dziurkaczem brzegowym. Pomazałam je ecoliną, ale spokojnie zwykłe farbki dadzą radę.
  3. Najprzyjemniejsza część, czyli ozdabianie. Wyjęłam w końcu swoje pudełka z tekturkami i pomalowałam je gesso i inka-gold, ale znowu się powtórzę: ozdabiajcie czym chcecie! 
    jak zrobić brelok do kluczy
    jak zrobić brelok do kluczyjak zrobić brelok do kluczy
I jeszcze kilka zdjęć...
Jak Wam się podoba pomysł na własnoręczne zrobienie breloków do kluczy? Może nie będą takie idealne i wytrzymałe jak te ze sklepu, robione seryjnie, ale liczy się tutaj zabawa! Polecam :)
Pozdrawiam.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)