wtorek, 10 maja 2016

DIY, czyli jak zrobić zaproszenie księżniczki

Chcę Wam dzisiaj pokazać nietypowe zaproszenie. Może być z okazji urodzin małej księżniczki, albo całkiem dużej królewny, która w gronie przyjaciółek spędzi ostatnie godziny jako panna... 

Pomysł na nietypowe zaproszenie


Oglądałam kiedyś w sklepie opaski na oczy i zastanawiałam się, czy faktycznie ktoś ich używa? Jest to gadżet jak najbardziej "filmowy", bardzo dekoracyjny, widziałam go w wielu serialach i klasycznych obrazach. 
Zastanawiałam się ostatnio nad jakąś nietypową formą zaproszeń np. na urodziny dla dziewczyny i pomyślałam właśnie o opasce. Zrobiłam więc własną wersję papierowo - koronkową, którą jak najbardziej można wręczyć jako kartkę. 


Potrzebne materiały:

  • szablon opaski - znalazłam w sieci, wydrukowałam, wycięłam. 
  • cienka gumka - w każdej pasmanterii powinna być dostępna.
  • kolorowy papier - najlepiej sztywny.
  • ołówek, nożyczki, klej, taśma dwustronna itp.
  • ozdoby: koronki, kwiaty, pół perełki, motyl, drewniana korona.
  • napis - użyłam tekturki, ale można wydrukować.
  • ćwieki - 2 sztuki do zamocowania gumki.

Wykonanie:

Na początku wycięłam dwie sztuki opaski według szablonu na ozdobnym papierze.

Zrobiłam dziurki z dwóch stron, przełożyłam gumkę i przymocowałam małymi ćwiekami. Można użyć dodatkowo, albo tylko taśmy dwustronnej. Warto jednak mocno zamocować gumkę,  końcu opaska ma spełniać swoje zadanie!

Potem dookoła przykleiłam kwiatki z materiału, na taśmie i kolejne ozdoby.
Gdy zewnętrzna część opaski była już gotowa to skleiłam mocno z drugą opaską. Gotowe!

Mam nadzieję, że mój opis jest zrozumiały, a jeśli macie wątpliwości to piszcie śmiało. Odpowiem.
Wyszło bardzo dziewczęco, delikatnie, romantycznie i pastelowo, prawda? Papierową opaskę można wykorzystać jako zaproszenie i z wewnętrznej strony wpisać wszystkie niezbędne dane: czas i miejsce imprezy. A samą kartkę zabrać ze sobą i nosić na czole jako element dekoracyjny. Co Wy na to?
Pan Miś został Panią Misiową na potrzeby sesji zdjęciowej ;)

Swoje nietypowe zaproszenie, czyli papierową opaskę na oczy zgłaszam na wyzwania:
Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)