piątek, 6 maja 2016

Kartka dla Mamy i stempel do pobrania!

Moja mama jutro obchodzi urodziny i z tej okazji zrobiłam jej kartkę. W ramach prezentu zabrałam Ją na koncert jubileuszowy Krzysztofa Krawczyka tydzień temu, ale wręczę jeszcze kwiaty. Która kobieta nie lubi ich dostawać???
Kartka jest tak naprawdę na kilka okazji, ale dla konkretnej osoby. Wkrótce Dzień Matki, więc ta kartka również spełni swoje zadanie.

Jak zrobić kartkę na Dzień Matki?


Napiszę Wam jak zrobiłam swoją, bo to jest prosty wzór, nie wymagający sprzętu czy super dodatków, więc łatwy do odtworzenia.

Potrzebne materiały:

  • arkusz papieru wizytówkowego białego (może być też kartka z bloku technicznego);
  • kolorowy papier (kolorowy blog techniczny, albo własny wzór pochlapany farbami?!?!);
  • serwetki (większość drogerii ma w swej ofercie - bodajże pod filiżanki);
  • klej, linijka, nożyczki (ja wolę nożyk, ale potrzebna wtedy jest mata);
  • dodatki: u mnie ćwiek, taśma washi, kwiatki, sznurek i pół perełki (dostępne w większości sklepów papierniczych);
  • napis (do pobrania na końcu wpisu).

Wykonanie:

Na początku przygotowałam sobie bazę, tzn. złożyłam arkusz papieru na pół krótszym bokiem i powstały prostokąt przecięłam na pół (nie na linii zgięcia!!!), dzięki czemu otrzymałam dwie kartki o wymiarach ok. 10,5 cm x 14,5 cm.

Wycięłam prostokąt kolorowego papieru mniejszego od bazy o ok. 0,5 cm i nakleiłam na bazę.

Wydrukowałam stempel z napisem Mamie kochanej i nakleiłam na serwetkę za pomocą taśmy 3D, ale klej też będzie ok.

Serwetkę nakleiłam na kartkę i doczepiłam kilka dodatków. Ćwiek ze sznurkiem i motylkiem wcześniej przymocowałam do kolorowego papieru, ale zakładam, że później też można. 
Na sam koniec dokleiłam kilka pół perełek. Koniec. Prosta kartka, prawda? Jak wspomniałam wcześniej, z jednego arkusza powstały dwie bazy, więc zrobiłam dwie takie karteczki. 
Na drugiej kartce przykleiłam dodatkowo taśmę washi i kwiatki zamiast ćwieka.
Myślę, że moja mama ucieszy się z kartki z życzeniami i kwiatów, a Wam przyda się stempelek stworzony przeze mnie na tę okazję. Wystarczy kliknąć na zdjęcie i zapisać na swoim komputerze. 
Częstujcie się! :)

Udanego weekendu!
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)