niedziela, 18 grudnia 2011

Uwaga!

Sklep Scrap Cafe obchodzi urodziny! Z tej okazji na blogach wszystkich projektantek DT można wygrać prezenty.
Zasady tradycyjne:
- należy zostawić komentarz pod tym postem. Każdy może napisać tylko jeden komentarz!
- na swoim blogu trzeba zamieścić posta z informacją o candy (nie info na pasku - będziemy sprawdzać!) Jeżeli  bierzecie udział w candy na pozostałych blogach, można zawrzeć wszystko w jednym poście.
- rozdawnictwo przeznaczone jest dla osób z Polski (adres do wysyłki musi być polski).
- nagrody nie można wymienić na równowartość pieniężna
- Candy trwa od dzisiaj do Wigilii.





Zainteresowanych zapraszam do: FilkiMatildeKasiuli, MoniSasilli


Ja już się zgłosiłam...Wszędzie! Pytanie tylko, czy dobrze wszystko napisałam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)