niedziela, 18 grudnia 2011

Body dziecięce

Z okazji urodzenia dziewczynki zrobiłam dziś karteczkę. Trochę nietypową, bo w kształcie body dziecięcego. A przynajmniej się starałam, żeby tak wyglądało. Sporo czasu zajęło mi narysowanie szablonu w taki sposób, żeby dobrze się kartka otwierała i można było ją postawić. Napis podpatrzyłam ze stempla, którego jeszcze niestety nie mam. Kołnierzyk ładnie lśni, bo potraktowałam go brokatem. Reszta to różne przydasie, które ostatnio kupiłam, albo otrzymałam. Aha, "kieszonka" jest podklejona taśmą dającą efekt 3D. To tyle. 
Kartka była wykonana na zamówienie, mam nadzieję, że się spodoba. 



Dobrej nocy!!!

5 komentarzy:

  1. Karta jest prześliczna.. delikatna i naprawdę przyciągająca wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglada fajnie składałam zamówienie w pewne rece wiec nie moglo byc inaczej tylko pieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja!! Ula, Ty ciągle mnie zadziwiasz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)