czwartek, 14 kwietnia 2016

Kartki komunijne dla dziewczynki!

Komunia święta
Czy kartki z okazji komunii muszą mieć symbole z tym związane? A może wystarczy napis z imieniem i datą? Mam dla Was dzisiaj trzy propozycje, żebyście mogli sami zdecydować.

Tworząc kartki komunijne dla dziewczynki zdecydowałam się na połączenie bieli i jasnego różu, do tego dołożyłam papierowe kwiaty, trochę wstążki i/lub koronki. Muszę przyznać, że najchętniej tworzę kartki w formacie 13 x 13 cm, ale czasami wybieram rozmiar DL. 


Kartki komunijne AD 2016



Dawne wzory kartek komunijnych


Przy okazji robienia kartek komunijnych w tym sezonie zajrzałam w kategorię na moim blogu pt. Komunia św.  i naszła mnie taka refleksja, że jednak sporo się nauczyłam odkąd kartkuję. Nie chodzi mi o materiały (papiery, dodatki, wykrojniki), ale o technikę. Nie wstydzę się "staroci", bo pokazują rozwój, więc Was też odsyłam dla porównania

Staram się wpisy sprzed lat lekko poprawić, lepiej opisać, poprawić błędy, bo myślę, że same pomysły nadal mogą się sprawdzać. Gorzej mi idzie ze zdjęciami sprzed lat... ;)

Pozdrawiam serdecznie.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)