piątek, 8 kwietnia 2016

Jak zrobić nietypową kartkę na ślub?

kartka ślubna
Mamy już wiosnę, więc powoli zaczyna się sezon ślubny. Niektórzy przesądni czekają na czerwiec, żeby w nazwie miesiąca była literka "R", ale są i tacy, którym bardziej się spieszy przed ołtarz. Mam dla Was jeden z pomysłów na niebanalną kartkę gratulacyjną z tej właśnie okazji, czyli na ślub!



Kartka ślubna w formie damskiej torebki


W internecie znajdziecie zapewne sporo kursów, ale ja od początku bazuję na danych od Mileny z Niepowtarzalnej Kartki. Właśnie na jej bloga odsyłam wszystkich poszukujących przepisu na szybką i zarazem efektywną kartkę ślubną. Znajdziecie tam instrukcję, krok po kroku, jak zrobić taką damską torebkę z papieru.

Potrzebne materiały:
  • arkusz papieru do scrapbookingu (raczej z tych bardziej sztywnych),
  • kawałek pasującego kolorystycznie papieru 10 x 14 cm,
  • pasek pasującego papieru 0,8 cm x 14 cm,
  • wstążka,
  • podkładka, 
  • ołówek i linijka,
  • klej, taśma dwustronnie klejąca.
  • coś do bigowania, czyli zrobienia rowka według, którego będziecie zaginać papier.
Wykonanie podpatrzcie u Mileny, nie ma sensu, żebym się tu powtarzała. 

Efekt według mnie jest świetny, a ilość pracy zależy od wprawy, ale także od tego, jak bardzo będziecie ozdabiać swoją torebkę. 
kartka torebka
Wewnątrz torebki jest miejsce na wpisanie życzeń, a nawet zostawienia "gotówki", kuponu lotto, albo kilku słodkości. 
To nie pierwsza kartka w formie torebki, bo już kiedyś taką zrobiłam. W tym roku powstanie ich więcej. Na inny ślub powstała jeszcze taka wersja bardziej "romantyczna"?
ślubna kartka
Nie wiem jak Wam się podobają te kartki, ale ja uważam, że to oryginalny pomysł na złożenie życzeń.
kartka na ślub
Mam nadzieję, że dotarliście poprzez te wszystkie zdjęcia na koniec wpisu, bo chcę Wam życzyć udanego weekendu! Niech słoneczko świeci, energia Was rozpiera, żebyście mogli odpoczywać dokładnie tak, jak lubicie. 
Pozdrawiam serdecznie.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)