poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Ach ten Nowy Jork, czyli spotkanie z autorką bloga Little Town Shoes!

Ostatni weekend był dla mnie NOWOJORSKI! Wszystko za sprawą pani Magdaleny, autorki poczytnego bloga Little Town Shoes, która opracowała przewodnik po Nowym Jorku. Premiera książki miała miejsce 30 marca w Empiku. 


Nowy Jork według autorki bloga Little Town Shoes


Dla mnie Ameryka to prawie jak kosmos, znam tylko z książek, ale głównie z filmów. Istnieje opinia, że są Nowojorczycy i Amerykanie, więc tym bardziej jestem zainteresowana bliższym poznaniem. Dzięki blogowi Little Town Shoes mam okazję obserwować ich zwyczaje, codzienne życie, rozrywki. Autorka żyje od kilku lat w Nowym Jorku, została licencjonowanym przewodnikiem po tym mieście, więc jest dla mnie wiarygodnym źródłem informacji i anegdot. A tych nie brakuje.
Uwielbiam szczególnie zdjęcia z wszelkiego rodzaju wydarzeń, parad, świąt. Np.

Źródło zdjęcia

"Z Nowym Jorkiem na NY" Magdaleny Muszyńskiej - Chafitz


Książka jest rozwinięciem tematów blogowych, możecie w niej znaleźć dokładne wskazówki co warto obejrzeć, na co zwrócić uwagę, gdzie jeść, co sobie darować.

Książka posiada sporo zdjęć, wiele historii o ciekawych miejscach, np. o Moście Brooklińskim, który tak mnie zafascynował, że chętnie dowiedziałabym się jeszcze więcej. Uwielbiam biografie, a z tym mostem wiąże się interesująca historia pewnej kobiety...

Informacje zawarte w książce Z Nowym Jorkiem na NY są bardzo rzeczowe i skondensowane, spodobają się i przydadzą się każdemu szczególnie tym, co po raz pierwszy wybierają się do NY.

Miejsce spotkania autorskiego


Spotkanie z autorką bloga i książki odbyło się w podpoznańskim Puszczykowie, w Muzeum Arkadego Fiedlera. 

Puszczykowo położone w cudownej okolicy, wśród drzew zachęca, aby zostać na dłużej. Jeśli mieszkacie w pobliżu to polecam wycieczkę także do muzeum. Na zwiedzających czeka oprócz wystawy zdjęć, również szereg rzeźb, wielki statek, na który można wejść, samolot czy piramida! Idealne miejsce na popołudniowy spacer w czasie pięknej pogody.

Spotkanie z autorką książki Z nowym Jorkiem na NY


Pani Magdalena Muszyńska - Chafitz pokazała i opowiedziała kilka historii o swoim ukochanym mieście, zachęcała do odwiedzin i chętnie odpowiadała na pytania. W końcu się przełamałam i "otworzyłam usta" kilka razy. Bo wiecie, jestem z tych cichych myszek w kącie sali, które są ciekawskie, ale boją się odezwać. 

Udało mi się również dostać autograf i zrobić sobie zdjęcie z panią Magdą.
Trudno byłoby mi powtórzyć wszystkie ciekawostki, historie czy odpowiedzi na pytania, ale możecie kupić książkę i przeczytać bloga. Zachęcam również odwiedzin na Fb.

Jak mnie fascynuje Nowy Jork!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)