środa, 27 kwietnia 2016

Kubuś Puchatek rozdaje zakładki do książek!

kubuś puchatek i zakładki
O naszej rodzinnej słabości do Kubusia Puchatka pisałam w 2013 roku przy okazji opisywania Jasia fascynacji kultowymi bohaterami. Później robiłam zakładki do książek z tym popularnym misiem, które nadal bardzo się podobają o czym świadczą maile z zapytaniami. 
Zrobiłam kolejne wersje popularnej wersji, które mam nadzieję, że przypadną do gustu nie tylko dzieciom. Powstały wersje dziewczęce, ale również bardziej uniwersalne.

Zakładka do książki - TU CZYTAM


Zakładka do książki to element dla mnie niezbędny, a do tego lubię estetyczne wersje. Wiem, że niektórzy wykorzystują np. stare paragony, ale dla mnie nie do pomyślenia. Mam kilka zakładek, niektóre dostałam, niektóre sama zrobiłam, ale każda prędzej czy później się przydaje. 





Pięć zakładek Kubusia Puchatka:

Jestem ciekawa, czy spodobała się Wam chociaż jedna wersja. Mam nadzieję, że potrzebujecie zakładki do książki dla siebie, albo dla kogoś bliskiego, bo mam dla Was małe rozdanie. 

Kubuś Puchatek rozdaje zakładki

W zabawie wybiorę dwie osoby, które otrzymają jedną z powyższych zakładek (turkusową lub różową).

Zasady rozdawnictwa Kubusia:

  1. Napisz w komentarzu jaką książkę powinnam przeczytać w tym roku. Może być coś z nowości, coś z klasyki, ale także coś, co na Tobie zrobiło wrażenie. Możesz zajrzeć na moje konto na Lubimy Czytać, żeby sprawdzić, czy tego nie czytałam ;).
  2. Daj znać, która wersja zakładki Cię interesuje - róż czy turkus?
  3. Jeśli masz bloga to podaj adres, będę mogła do ciebie zajrzeć w wolnej chwili i poznać.
  4. Rozdanie potrwa do 4 maja 2016 roku do godziny 8 rano. Myślę, że wyniki ogłoszę jeszcze tego samego dnia, ale zobaczymy...
  5. Wysyłkę robię oczywiście na mój koszt, ale tylko na terenie Polski.
  6. Będzie mi miło jeśli informację o zabawie podasz dalej (Udostępnij). Możesz też umieścić zdjęcie Kubusia z zakładkami, które rozdaje.
  7. Zachęcam również do polubienia mojego profilu na Fb, będziecie dzięki temu na bieżąco z informacjami blogowymi. 
Zapraszam gorąco do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)