piątek, 24 maja 2013

Przesłanie na dziś!

     Uwielbiam tabliczki z serii KEEP CALM AND... Często są publikowane na FB, a na Pinterest jest ich "do wyboru, do koloru". Postanowiłam jednak zrobić własną wersję, tzn. pewnie istnieje, ale zainstalowałam sobie odpowiednią czcionkę i teraz się bójcie! Będę tworzyć kartki, notesy z różnymi wersjami tych tabliczek! A może macie jakieś propozycje? Czekam na sugestie, a tymczasem...

     Pierwsza kartka z serii KEEP CALM AND... Tak na rozruszanie :)

     
     Przy okazji wykorzystałam nowy wykrojnik, czyż nie jest słodki? Jakoś tak mnie wzięło ostatnio na babeczki... ( w realu też, mam już 10 kg na +).


      Standardowo wszystko umieściłam na piance 3D...


     Szary nie chce się ode mnie odczepić, tym razem połączyłam go z czerwienią, bo ile można dokładać róż?!

***

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, a ponieważ mamy już piątek, to życzę Wam udanego weekendu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)