wtorek, 21 maja 2013

Notesowo

     Wczoraj miałam miły dzień m.in. dlatego, że odebrałam wygrany w konkursie magazyn Artemio imagine, pełen inspiracji, a także listonosz przyniósł ostatnie zamówienie ze sklepu Na Strychu.

     Nie mogłam się powstrzymać i pocięłam kolekcję All is love 13arts. Ciekawa kolorystyka, a do tego niebanalne wzory. Zrobiłam kolejny notes...
     Wyszedł kolejny maluszek do torebki, 10 cm x 15 cm, ok. 100 kartek, w delikatnych kolorkach, z grafiką z Pinterest.
Doskonały dla dziewczyny, tej małej i tej troszkę większej, czyż nie?

*** 

Przy okazji wspomnę jeszcze, że w moim sklepiku na Artillo pojawiło się kilka kartek, a wkrótce także ten dzisiejszy notes.
Zapraszam!

Dziękuję za odwiedziny, udanego popołudnia!

2 komentarze:

  1. boski Ula!! cudowny!!!

    jak zawsze zresztą, nie wiem więc czemu tak się podniecam;p

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)