wtorek, 14 maja 2013

Dla faceta...

     Dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu, dlatego jak tylko zobaczyłam majowe u Janet, to wiedziałam, że COŚ z tego będzie. Postanowiłam jednak podejść trochę nietypowo do zadania, tym bardziej, że na jednym z moich ulubionych blogów z grafikami (Rosas de Veronica) znalazłam to, czego potrzebowałam!

     Każde dziecko zna i lubi bajki. Myślę, że tego się nie wyrasta, tylko zmieniają się bohaterowie. Czyż współczesne ekranizacje komiksów, czy gier nie są takim odpowiednikiem dla dorosłego faceta?

Moją uwagę zwróciła postać Black Widow z filmu Avengers, którą gra Scarlett Johansson. Najpierw jednak był komiks. Tak czy inaczej uznałam, że jest to postać bajkowa (hehe), więc zgłaszam swoją kartkę na wyzwanie Janet.
     Przy tworzeniu kartki posiłkowałam się mapką  Mojo Monday 293

A już teraz moja interpretacja:



     Nie wiem na ile jest to bajkowa postać, ale kartka jest zdecydowanie dla mężczyzny, czyż nie?
Dzisiaj wypadają urodziny mojego kuzyna Szymona, dlatego też to właśnie jemu dedykuję tę pracę! Sto lat!

4 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że ja bym wolał zdecydowanie wizerunek Scarlett Johansson na tej kartce. Komiksy mnie nie interesują ;]
    Mężczyzna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka!!!Bardzo podoba mi sie połączenie kolorów!!
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)