czwartek, 9 maja 2013

Pierwsza komunia święta chłopca i dziewczynki

kartka dla chłopca
To będzie mój pierwszy wpis majowy. Jak większość Polaków my także wyjechaliśmy na długi weekend. Od wielu lat spędzam ten czas na działce w lesie nad jeziorem, z dala od Poznania. Tego roku pogoda nas nie rozpieszczała, ale nie było źle. Najgorsze, że złapaliśmy jakąś infekcję i nadal z niej wychodzimy... Męczymy się strasznie, a do tego dowiedziałam się, że muszę się bardziej oszczędzać i DUŻO leżeć jeśli chcę urodzić w terminie. Czyli za trzy miesiące. Staram się zwolnić, ale to chyba nie leży w mojej naturze. Mam więcej pomysłów, niż można zrealizować!


Scrapowo też skromnie, bo wieczorami padam ze zmęczenia, a do tego mam problem, żeby wytrzymać dłużej w siedzącej pozycji. Jednak na przekór przeciwnościom coś tam powolutku tnę i kleję.
Dziś karteczki komunijne, dwie chłopięce i jedna dla dziewczynki.


Dziękuję za odwiedziny :)

1 komentarz:

  1. piękne karteczki :) delikatne i eleganckie, i bardzo wysmakowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)