wtorek, 29 marca 2011

Warszaty

Zrobiłam sobie kilka dni przerwy od kompa. wyjazd do rodziców był do tego doskonałą okazją. Muszę przyznać, że odpoczęłam od rutyny domowej. Myślę, że wszyscy byli zadowoleni. Rodzice, bo mieli szansę lepiej poznać wnuka. Jasiu był mega słodki. Dużo się uśmiechał i "gadał". Niesamowite jak dzieci się szybko rozwijają i rosną. Nasz szkrab skończy niedługo 3 miesiące. W zeszłym tygodniu spakowałam wszystkie ciuchy i kupiłam nowe, rozmiar 68!!! Wszyscy mnie pocieszają, że to trochę zwolni przy rozmiarze 74. Heheh zobaczymy.

Zapisałam się na warsztaty z Tomaszem Jacykowem  . Będąc w ciąży byłam na spotkaniu z położną. Było bardzo sympatycznie, a ponieważ to spotkanie z tego cyklu, to zapowiada się sympatycznie. Mam tylko nadzieję, że Mąż zostanie z Jasiem..

Na ten tydzień zaplanowałam robienie kartek wielkanocnych. Bardzo mi zależy, bo już wymyśliłam co i jak, tylko muszę się zorganizować. Z tym może być ciężko. Zrobiło się ładnie, tak słonecznie, tak wiosennie. 

2 komentarze:

  1. mój ulubiony rozmiar to byl 86 :) wystarcza na rok, a te większe typu 104/116 to już w ogóle rosną z dzieckiem :D

    ciekawe co powie Jacykow fajnego :) przyjemności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje bobasiatko już też teraz wkracza powoli w 68 rozmiar... czas bardzo szybko leci z takim maluszkiem, prawda?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)