sobota, 8 czerwca 2013

Moje ulubione miejsca w sieci cz.1

     Moja obecność tutaj zaczęła się ponad dwa i pół roku temu pod wpływem pewnego bloga. Od tego czasu sporo się zmieniło, bo zaczynałam pisać o ciąży, gotowaniu, aż odkryłam scrapbooking. Do tej pory dzielę się z Wami przepisami, przeczytanymi książkami, obejrzanymi filmami, wyrywkami z mojego życia, ale głównie tym co stworzę.

     Nie ma chyba tygodnia, żebym nie odkryła jakiegoś fajnego miejsca w sieci. Blogów jest coraz więcej, moja lista pasku bocznym rośnie, a ja zaglądam raczej regularnie, chociaż nie zawsze zostawiam komentarze. Inna sprawa to, że bywam niestała. Jeśli z jakiś powodów blog przestaje mnie interesować, to wykreślam go z listy. Nie chcę się rozdrabniać :)

     Postanowiłam Wam pokazać kilka fajnych blogów w różnych kategoriach, bo może i Wam przypadną do gustu? Kolejność będzie przypadkowa, a także ich ilość.

MOJE ULUBIONE BLOGI KULINARNE

1. Mała Cukierenka     
www.malacukierenka.pl

Świetne przepisy na "słodkie", a patrzenie na zdjęcia powoduje, że ślinka cieknie. 
Strona czytelna, łatwa nawigacja. Lubię to!

2. Dusiowa Kuchnia      
 www.dusiowakuchnia.pl

Dziewczyna z Gdańska z pasją prowadzi swojego bloga. Gotuje, piecze, testuje i recenzuje.  Często we współpracy ze sponsorami organizuje też konkursy. 
Wpisy pojawiają się często, a dodatkowo można znaleźć konto na FB, gdzie są dodatkowe zdjęcia i zapowiedzi.

3. am mniam
ammniam.pl

Idealna strona dla tych wszystkich, którzy szukają naturalnych przepisów dla dzieci. Dania podzielone są na kategorie wiekowe, ale także np. bez jajek, bez laktozy, itd. 
Trochę mnie odstraszają niektóre składniki, może dlatego, że nie mam sklepu ze zdrową, ekologiczną żywnością "pod nosem", ale może kiedyś coś zrobię. Mam ochotę ma mus czekoladowy (http://ammniam.pl/mus-czekoladowy-z-quinoa-i-migdalami/).

***

     Jeśli podoba Wam się to zestawienie, to może u siebie zrobicie podobne? Jeśli tak to dajcie znać, inspiracji nigdy za wiele!

Udanego popołudnia :)



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)