niedziela, 16 czerwca 2013

Moje ulubione miejsca w sieci cz. 2

     Po raz kolejny postanowiłam przedstawić Wam swoje ulubione blogi, tym razem czytelnicze. To będą dwa miejsca, ale takie typowo książkowe.

MOJE ULUBIONE BLOGI KSIĄŻKOWE

1. Kronika błękitnej biblioteczki 
lotta-kronika-pachnacych-kartek.blogspot.com

     Zaglądam od bardzo dawna, bo lubię ten rodzaj recenzji. Szczere, bez wyszukanych fraz, opinie. Autorka czyta książki "hurtowo", więc ma sporo porównanie, wyrobiony gust, który mi pasuje. Zdarzało się, że nasze lektury się pokrywały, więc mogłam skonfrontować odczucia i muszę przyznać, że myślałyśmy podobnie. 
     Wśród książek pojawiają się pozycje z różnych kategorii, chociaż ja muszę przyznać, że najbardziej czekam na biografie. 
     Myślę, że każdy bibliofil powinien dodać ten blog do ulubionych :)

2. KSIĄŻKI NA CZACIE
ksiazkinaczacie.blox.pl

To wyjątkowy blog, bo pisany przez chłopca o książkach dla dzieci. 

Oto jak autor opisuje siebie:
"Heja! Nazywam się Aleksy. Jestem uczniem VI klasy. Teraz bo gdy zakładałem "Książki na czacie" chodziłem do IV klasy i miałem 10 lat.
To mój pierwszy blog. Piszę na nim o książkach dla chłopaków. Przeważnie. Czasem polecam tytuł, który chętnie przeczytają też dziewczyny albo rodzice. Ale to już ich sprawa ;)
Piszę o książkach, bo bardzo dużo czytam. Zdarza się, że czasem nawet nie pamiętam książki, mimo że ją czytałem. Dlatego chcę to zapisywać."

     Chłopak rzetelnie podchodzi do swojego hobby, zdobywa nagrody, ale przede wszystkim wyłuskuje lektury, które można by przegapić w gąszczu bardziej rozreklamowanych pozycji.
     Blog polecam wszystkim rodzicom nastoletnich chłopców, którzy szukają książek, które przekonały by ich pociech do czytania.

***
Jeśli macie swoje ulubione blogi czytelnicze, to podajcie proszę namiary, chętnie zajrzę. A może zrobicie u siebie na blogu podobne zestawienie? Dajcie znać!

Życzę Wam udanej niedzieli :)

1 komentarz:

  1. Ojej, Ula, dziękuję, dopiero przeczytałam!:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)