czwartek, 28 stycznia 2016

Pomysł na kartkę walentynkową + plik do pobrania!

Plik do pobrania

Dzisiaj kolejna część moich walentynkowych inspiracji. Zrobiłam dwie kartki ze stempelkami, które będziecie mogli sobie całkowicie za darmo wydrukować i wykorzystać nie tylko na kartkach.
Walentynki lubię, chociaż jakoś specjalnie nie obchodzę. Fajnie jednak tego dnia wręczyć jakiś upominek od serca. 
Przygotowałam dwie kartki, które mają taką samą bazę, ale to dodatki je odróżniają. 

Szczęśliwych Walentynek Kochanie!

szczęśliwych walentynek
Jeśli macie ochotę to możecie pobrać sobie plik .pdf z napisem, który można wykorzystać na kartkach, albo np. opakowując prezent z tej szczególnej okazji.
Wystarczy kliknąć SZCZĘŚLIWYCH WALENTYNEK, a przeniesiecie się na moje konto dropbox, skąd można pobrać plik. A potem wydrukować, najlepiej na jakimś papierze wizytówkowym. 

Jeśli szukasz innych pomysłów do druku na Walentynki to zajrzyj:
Jeśli podoba Wam się ten wpis to będzie mi bardzo miło jeśli udostępnicie go innym. 
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)