wtorek, 26 stycznia 2016

Pomysł na upominek walentynkowy + plik do pobrania!

kupony miłosne - walentynkowe
Mam dla Was kolejny pomysł na Walentynki. Zrobiłam album na kupony miłosne. Jesteście zainteresowani?
Sama dawno temu coś takiego zrobiłam dla męża i to była dla niego niespodzianka. o Co w tym chodzi? Wręczacie ukochanej osobie taki album z kuponami, które wypisujecie wedle uznania. Może być na wesoło, albo całkiem pikantnie. Potem obdarowana osoba, gdy ma na coś ochotę daje Wam wybrany kupon, a Wy musicie wykonać zadanie ;)
Ja tylko pokażę Wam jak krok po kroku zrobić taki albumik z materiałów dostępnych w każdym sklepie papierniczym.

Krok po kroku zrobimy upominek walentynkowy


Potrzebne materiały

  • nożyczki, ołówek, linijka;
  • taśma dwustronna, pisak;
  • coś do bigowania - u mnie stare szydełko;
  • zszywacz;
  • kalka techniczna, albo zwykły papier ksero;
  • kolorowy papier na okładkę;
  • papier wizytówkowy na kupony, albo zwykły blok techniczny; Na końcu posta link do dokumentu pdf, który możecie sobie wydrukować za darmo :)
  • ozdoby na okładkę - naklejki, taśma washi, sznurek;
  • może się przydać: mata do cięcia i nożyk (mi jest łatwiej ciąć).

Wykonanie

  1. Z kalki technicznej, lub innego cienkiego papieru wycinamy trzy prostokąty o wymiarach 19 cm x 9,6 cm każdy. Każdy powstały prostokąt z kalki technicznej bigujemy w odległości 4,3 cm - 4,3 cm - 1 cm
  2. Sklejamy na centymetrowym odcinku i otrzymujemy 3 prostokąty, które nacinamy na brzegach po łuku (patrz zdjęcie). Pozwoli to łatwiej wyciągać kupony.
  3. Prostokąty z kalki oraz okładkę zaginamy w połowie.
  4. Łączymy nasze prostokąty z kalki zszywaczem.
  5. Naklejamy taśmę dwustronną w miejsce, gdzie są zszywki.
  6. Łączymy okładkę (o wymiarach 19,6 cm x 4,5 cm) z wkładem z kalki.
  7. Na końcu ozdabiamy okładkę i wkładamy wypisane kupony.
album na kupony

Oto nasz album z kuponami miłosnymi

kupony miłosne
walentynki
kupony miłosne
Zrobiłam jeszcze jeden taki albumik na kupony i trochę inaczej go ozdobiłam.
kupony walentynkowe
Moje kupony możecie ściągnąć sobie całkiem za darmo, jeśli nie macie pomysłu, albo czasu na robienie własnych. Wystarczy kliknąć w KUPONY MIŁOSNE, a przeniesiecie się na moje konto dropbox, gdzie wystarczy zapisać sobie ten plik.
walentynki
Moje propozycje na wypisanie kuponów:

  1. Masaż stóp.
  2. Masaż pleców.
  3. Wyjście do sklepu po piwo (faceci docenią to!).
  4. Seksowny wieczór w sypialni.
  5. Wspólna kąpiel przy świecach.
  6. Wieczór filmowy.
  7. Kolacja przy świecach.
  8. Śniadanie w łóżku.
  9. Nagie gotowanie (docenią to i faceci i kobiety...)
  10. Długi spacer.
  11. Sex w środku nocy (tudzież nad ranem).
  12. Wspólne wyjście na lody.
  13. Zatańcz seksownie,
i tak dalej, i tak dalej...

Oczywiście możecie zrobić sobie wkład na ilość kuponów, jaka Wam odpowiada. A może wymyślicie całkiem inny sposób opakowania? Ucieszę się jak podzielicie się ze mną swoimi pomysłami. Dajcie znać w komentarzu, czy szykujecie coś ekstra z okazji Walentynek? A może nie celebrujecie tego "zachodniego" święta?
Pozdrawiam serdecznie, a jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych kuponów to piszcie!
Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)