piątek, 22 stycznia 2016

Wyznanie miłosne...


Walentynki coraz bliżej, więc trochę Was tym tematem pomęczę.


Kartka walentynkowa


Dziś mam dla Was kartkę z oczywistym przesłaniem. Właściwie nie trzeba z nim czekać do 14 lutego, a po drugie jest dość uniwersalna. Można podarować nie tylko partnerce/partnerowi, ale np. mamie, siostrze, albo przyjaciółce. Prawda?
Do wykonania "balonu" wykorzystałam różne kwiatki, także te robione przeze mnie z papieru. 
Koszyk to owinięta papierowym sznurkiem tekturka. Do tego pompony i trochę kwiatków materiałowych.
kocham cię
Kartka zrobiona według pomysłu wcześniejszego. Pamiętacie kartkę z okazji Dnia Babci?
kartki z wyznaniem
Mam nadzieję, że nie oburzacie się, że tak szybko wyskakuję z tematem Walentynek, ale fajnie się robi kartki z takim przesłaniem...

Na koniec...
Udanego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)