środa, 13 stycznia 2016

Trochę lata w środku zimy!

Styczeń to idealny moment, aby przypomnieć sobie ostatnie wakacje, a najlepiej zrobić jakiś album, albo ramkę na zdjęcia. Wprowadzeni w odpowiedni nastrój łatwiej zniesiemy szarzyznę za oknem. Przynajmniej dziś w Poznaniu jest szaro i buro... :(

Dostałam trzy zdjęcia z zadaniem zrobienia wiszącej ramki. Od razu wiedziałam, ze wykorzystam cytrynki Bee Scrap...

lato 2015
lato 2015
lato 2015
lato 2015

Robiłam kiedyś podobną ramkę dla koleżanki Jasia...

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do sentymentalnej podróży do ostatnich wakacji, a może nawet zrobicie jakąś ramkę, albo album? 
 "Odkurzyłam" swoje przydasie przy okazji robienia tej rameczki, więc trochę planuję w najbliższym czasie pociąć i pokleić. Efekty oczywiście pokażę ;)

Pozdrawiam serdecznie!