środa, 2 marca 2016

Przywołuję wiosnę!

recykling
Kto ma już dość zimy ręka w górę!?! Robienie kartek wielkanocnych i ozdób to doskonały sposób na przywołanie wiosny. Można do woli używać radosnych kolorów, od których śmieją się oczy.


Odkąd zainteresowałam się scrapbookingiem inaczej patrzę na potencjalne śmieci. Wszystko można wykorzystać, przerobić i ozdobić. Dwa razy się zastanawiam zanim coś wyrzucę, dlatego moje szafki w domu są przepełnione. Muszę jednak podkreślić, że prędzej czy później przerabiam te "odpady".

Dziś mam dla Was ozdobę wielkanocną. Powstała z obręczy tekturowej, która mi pozostała po taśmie dwustronnie klejącej. Wystarczyło ją okleić kolorowym papierem, dodać trochę rafii ozdobnej, kwiatów, pomponików, listków papierowych , wstążkę do zawieszenia i gotowe!
recykling wielkanocny
Bardzo lubię takie kreatywne zabawy, nie wymagają wielu produktów, czasu, a efekt cieszy oko. Gdybym miała jeszcze jeden taki "śmieć" zrobiłabym pewnie coś z kurczaczkami. A tymczasem u mnie rządzi Pan Zając. 
recykling na wielkanoc
Stwierdziłam przy okazji robienia tej ozdoby, że zaczyna mi brakować kwiatków. Na zdjęciu są widoczne zrobione przeze mnie papierowe różyczki, ale jakoś mnie to nie kręci. Muszę wybrać się na zakupy do jakieś hurtowni ogrodniczej. A może polecicie mi jakiś sklep internetowy?

Jakoś sobie radzę z szarugą za oknem, pewnie po części dlatego, że robię takie kolorowe rzeczy. Z utęsknieniem czekam jednak na pierwsze ciepłe i słoneczne dni. Byle do wiosny...
Pozdrawiam ciepło.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)