poniedziałek, 14 marca 2016

Rzeczy, które mam od wielu lat i nadal używam.

rzeczy, które mam od dawna i używam
Przy okazji wiosennych porządków wpadłam na pomysł tego wpisu. Pomyślałam sobie, jak ważne jest dbanie o swoje rzeczy, jak opłaca się kupować rzeczy dobrej jakości, jak wspomnienia powodują, że dana rzecz jest dla nas cenna. 

Zacznijmy od początku. Rzeczy, które mam od lat i nadal używam. 

1. Kolczyki

kolczyki vintage
Dostałam je na swoją pierwszą komunię, czyli dawno, bardzo dawno temu. Nosiłam je jako dziewczynka, ale nadal je lubię i czasami zakładam. Trochę z sentymentu, trochę dlatego, że mi pasują. Nadal są dobre, dobrze się zamykają i „kamyk” dobrze jest osadzony. Pamiątka po śp. Dziadkach.

2. Zawieszka serce 

zawieszka vintage
Mam ją tak długo, ze nie wiem dokładnie ile. Dostałam od Mamy, chyba jak się wyprowadzałam z domu...Dawno temu... Ozdoba uniwersalna, pasuje do mojego łańcuszka, który dostałam od męża razem z inną zawieszką. Noszę zamiennie.

3. Zegarek Larot 

zagarek vintage
Kolejny prezent, tym razem od ojca chrzestnego na osiemnaste urodziny. Był czas, że zakładałam często, potem był okres przestoju, gdy leżał schowany w szufladzie. Obecnie jestem na etapie poszukiwania zegarmistrza, bo czas wymienić baterię, pasek i wkleić szybkę. Po TYLU latach należy mu się konserwacja. Patrząc na niektóre blogi to mój zegarek wpisuje się w trendy. Prosty, nie za duży, nie za mały, cienki. Taki klasyczny. Żałuję tylko, ze nie ma białej tarczy, ale i bez tego jest mega czytelny.

4. Wazon

Bibelot, który dostałam od przyjaciółki w czasach liceum. Nie wiem, czy na urodziny, czy na imieniny. Nie kojarzę szczegółów, ale wiem, że wędrował ze mną przez całe dorosłe życie. Najładniej mu z pękiem tulipanów... ;)

Może Wy też macie takie wiekowe przedmioty, które są z Wami od tak dawna, że wydają się być "od zawsze"? Może opiszecie tu w komentarzu, a jeśli macie blogi, to stworzycie takie sentymentalne wpisy? Może jakieś rodowe precjoza, albo rower, albo zastawa stołowa?  Dajcie tylko znać, bo chętnie poczytam.

Ps. Zdjęcie główne to rodzinna historia. Widać mojego tatę z dziadkiem, czyli moim pradziadkiem. :)

Pozdrawiam serdecznie
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)