piątek, 4 marca 2016

Kartki w formie jajek

wielkanocne jajko z papieru

Piątek. Dla osób pracujących to ulubiony dzień tygodnia, a dla pozostałych to raczej bez różnicy, prawda? Mimo wszystko lubię tę ekscytację, że zaczyna się weekend...

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartki w formie jajka. Bardzo charakterystyczne dla Wielkanocy, łatwo się je robi i miło wysyła (wręcza). 


Pierwsza kartka zrobiona według szablonu, który zrobiłam sobie sama 5 lat temu. Mimo, iż te kartki są takie mega proste, zrobione na papierach ze sklepu papierniczego, to jestem z nich nadal zadowolona i odsyłam Was do nich. Zajrzyjcie i zobaczcie jak zaczynałam. 

Kartki w formie jajka

wielkanocne jajko z papieru
wielkanocne jajko z papieru

Kolejne kartki jajka są trochę mniejsze, a kształt wycięłam wykrojnikiem. Są kolorowe, radosne, takie jak lubię tworzyć o tej porze roku. 
wielkanocne jajko z papieru
Czy te kurczaczki żółciutkie nie są urocze? Strasznie mi się podobają...

Wracając do tematu pt. weekend. Ja zdecydowanie będę odpoczywać, bo kolejny tydzień walczę z przeziębieniem swoim i chłopców. Może jakaś książka wpadnie moje ręce, albo film obejrzę...? Chętnie wybrałabym się do kina, ale to odpada. Tak samo wizyta w centrum ogrodniczym...
A jakie Wy macie plany na weekend? Tylko nie piszcie, że lecicie na "kawę" do Barcelony, bo uduszę!!! ;)

Przyjemności :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)