środa, 21 października 2015

Miodzio!

     Przypałętało się do mnie przeziębienie, więc zamiast siedzieć po nocach i robić kartki świąteczne, snuję się z kąta w kąt.



     Popijam napój miodowy żałując, że nie mam imbiru, który podobno działa cuda. Najlepsze z tego jest to, ze jedzenie nie smakuje... 

     Nie będę smęcić i marudzić, szkoda życia. Przede mną dwie nowe, świeżutkie, pachnące książki Katarzyny Bondy! :)

     Na koniec pokażę jedną kartkę świąteczną, którą MUSIAŁAM zrobić po długim weekendzie poza domem. ;)





     Papiery Bee Scrap, zawieszkę kupiłam kiedyś za grosze w KiK (scraperka zawsze coś znajdzie ciekawego!), grafika darmowa z internetu, a napis z DYMO. W końcu kupiłam!!! :) :) :)

Życzę wszystkim zdrowia i spokoju! Dajcie znać jak sobie radzicie z przeziębieniem.
Pozdrawiam!

Ps. Przy okazji przypominam o candy!


:)