środa, 24 kwietnia 2013

Wyzwaniowo

     Dawno już nie brałam udziału w wyzwaniach Diabelskiego Młyna, więc jak tylko zobaczyłam aktualne to MUSIAŁAM zabrać się do pracy.


     W końcu widać wiosnę za oknem, dlatego wszystkie prace zespołu DM doskonale pasują do widoku za oknem. W wyzwaniach lubię to, że mimo wytycznych każda praca wygląda inaczej.

     Przy robieniu mojej kartki posiłkowałam się mapką Mojo Monday.


   
     Tak się rozpędziłam przy cięciu i klejeniu, że powstała wersja nr 2.


     Wydaje mi się, że kartki są na tyle uniwersalne, że można wykorzystać je na różne okazje. Nieocenione okazały się papiery Galerii Papieru: Kapuśniaczek i Herbatka dla Dwojga. 
***
     Dawno nie było już u mnie żadnego rozdawnictwa, dlatego postanowiłam jedną z powyższych kartek podarować jednej osobie.

Zasady:
  1. Należy wyrazić chęć przygarnięcia kartki w komentarzu pod tym postem. 
  2. Jeśli będzie więcej chętnych to przeprowadzę losowanie.
  3. Można się zgłaszać do piątku 26 kwietnia do 9:00.
  4. Wysyłka na terenie Polski.
  5. Sama zdecyduję, która kartka znajdzie nowego właściciela. :)
***
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami. Wszystko czytam, do Was także w miarę regularnie zaglądam i staram się zostawiać ślad:)
Udanego popołudnia!





8 komentarzy:

  1. pięknie sobie poradziłaś z paletą!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ;)
    DM

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że Chcę, karteczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne karteczki i to obie!!!
    dziekuje za szybki udzial w naszym wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki są śliczne! Dziękuję za zabawę w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę bez wahania :) śliczne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga w szczególności przypadła mi do gustu! Jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przygarnę i oddam w dobre ręce mojej ciężarnej siostry Madzi, która 01.06. ma urodzinki i prawdopodobnie przyjedzie wtedy do Polski ;)

    pozdr kasia q

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)