poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Komplet na urodziny kobiety!

Weekend minął szybko, ale bardzo sympatycznie. Odwiedziliśmy znajomych w Warszawie, a ponieważ koleżanka niedługo ma urodziny to przygotowałam kartkę i zakładkę do książki.




     Komplet prezentuje się tak:

Wykorzystałam taką samą kolorystykę, fiolet i biel, a do tego grafikę z kwiatami i kropki na papierze.

Oczywiście wyjazd nie minął bez zgrzytu, bo jak się okazało, zabrałam aparat, nawet pamiętałam, aby naładować akumulatorki! Niestety, nie pomyślałam o spakowaniu karty pamięci... Dlatego będę się posiłkować zdjęciami zrobionymi przez znajomych. Myślę oczywiście o pamiątkowym albumie... Muszę tylko ogarnąć rozpoczęte projekty.

Tymczasem życzę wszystkim udanego tygodnia! 

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)